3-13-10-95

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پردیس مجازی ورزش ایران و به نقل از جناب آقای فتحی مسئول محترم روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ، اولین دوره بین‌المللی بازاریابی ورزشی کاربردی توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس و با همکاری وزارت ورزش و جوانان به مدت ۵ روز و با حضور استادان برجسته داخلی و خارجی و مدیران بازاریابی شرکت‌ها، سازمان‌ها و باشگاه‌های بزرگ ورزشی برگزار خواهد شد.

فتحی بیان نمود تحلیل بازاریابی در شرکت‌ها و سازمان‌های ورزشی ایران، مدیریت برند در ورزش، جذب عملیاتی حامیان ورزشی، مدیریت هواداران و مصرف‌کنندگان، بازاریابی اینترنتی دیجیتال در ورزش، بلیت‌فروشی و مدیریت فروش، از عمده‌ترین محورهای این دوره است.

وی ادامه داد همچنین از دیگر محورهای این دوره می‌توان به بازاریابی اماکن ورزشی، اصول ترویج و تبلیغ در ورزش، اصول نگارش یک طرح بازاریابی کاربردی، قوانین در سیستم بازاریابی ورزشی و تجارب مدیران بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ ورزشی اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح نمود به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک مشترک توسط پژوهشگاه علوم ورزشی و دانشگاه پاریس که مورد تایید وزارت ورزش و جوانان است اعطاء می‌شود.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه workshop.ssrc.ac.ir  مراجعه نمایند.

4-13-10-95

موضوع : همایش ها تاریخ : ۱۴ دی ۱۳۹۵